Podhalańskie Targi Budownictwa były pierwszymi zorganizowanymi przez „Agencję Promocja” poza stałą siedzibą firmy. Na miejsce imprezy wybraliśmy halę lodową w Nowym Targu, słynne lodowisko „Szarotek”. Był rok 1996. Targi w Polsce przeżywały swój rozwój. Na rynku dopiero poznawano ten sposób reklamy. Nie było nam łatwo przekonać firmy do zaprezentowania się na targach. Ostatecznie lokalizacja imprezy - miasto Nowy Targ - jego wieloletnia tradycja „targowania” pozwoliły „Agencji Promocja” zorganizować pierwszą edycję targów. 

Opis branżowy: 
- stolarka drzwiowa i okienna
- materiały budowlane
- ceramika budowlana
- pokrycia dachowe (różne systemy)
- bramy, ogrodzenia
- schody (dostępne technologie)
- oferty instytucji finansowych (banki, ubezpieczenia)
- chemia budowlana (tynki, kleje)
- meble
- instalacje (kotły, systemy c.o., c.w.u., oczyszczalnie, paliwo)
- systemy zabezpieczeń (alarmy, ochrona, domofony, instalacje)
- wyposażenie łazienek

Branże: 
- budownictwo, finanse, grzejnictwo i klimatyzacja, kamieniarstwo, meble i wyposażenie wnętrz, narzędzia i maszyny, nieruchomości, sztuka i rękodzieło, ubezpieczenia, zabezpieczenia